-
Informatie
-
Invordering
-
Invordering
-
Invordering
Commerciële Informatie
Ons team zet alles in het werk om de belangen van de klant te verdedigen op de meest flexible en doeltreffende manier.
De klant heeft de mogelijkheid dit zelf op te volgen, door onze tussenkomst op eender elk moment te evalueren en dit op een transparante manier via toegang op ons online internet.
De kost om een klant te behouden is immers 4 tot 5 maal kleiner dan de kost om er nieuwe te verwerven.
De spirit van het is het benaderen via een eerbiedige manier in een sterke commerciele relatie.
De vergoeding is enkel gebaseerd op de te innen bedragen volgens het principe :
No Collection = No commission.
Personalisatie van uw dossiers vervolgens terugkoppeling, telefonie, informatica.
Verzenden en versturen van massa’s herrinneringsbrieven, in gebreke stellingen, dagvaardingen.
Onze ondehandelaars die ter plaatse gaan om te ontvangen.
Commerciele- en financiele inlichtingen op aanvraag.
Een snelle behandeling verhoogt uw kansen aanzienlijk op terugvorderingen.
Een minderheid van uw debiteuren zijn insolvent. De anderen kunnen ongeorganiseerd zijn, het vergeten zijn een adreswijziging door te geven, een verschil hebben op de factuur.
Het nakomen van afspraken met uw klant verzekert u van serieuze engagementen. Deze ontknoping geniet van een expertise en een doorlopende vorming van medewerkers die van volhouden weten en professionalisme.
Voor een goede dialoog moeten uw medewerkers over voldoende expertise en opleiding beschikken. Dankzij de tussenkomst van een derde partij zoals Cabinet De Greft kunt u de klantrelatie behouden. De kracht van Cabinet De Greft ligt in de aanpak van de invorderingsprocedure en de klantenservice, die moet worden beschouwd als een uitbreiding van het commerciële beleid.